header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών η s.Oliver και Wöhrl στο εμπόριο ρούχων της Γερμανίας
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Ημερομηνία: 31/01/2014
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Ντύσσελντορφ
Κείμενο: Το γερμανικό Ινστιτούτο για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση (Deutsches Institut für Service-Qualität) αξιολόγησε ως προς την ποιότητά τους τα γερμανικά καταστήματα μόδας, πραγματοποιώντας σχετική έρευνα μεταξύ των πελατών.

Από τα καταστήματα που περιλαμβάνουν στα προϊόντα τους πολλά επώνυμα προϊόντα, ένα μονάχα εκτιμήθηκε ως ‘πολύ καλό’ , δυο ως ΄καλά΄ και επτά αξιολογήθηκαν στο σύνολό τους ως ΄ικανοποιητικά΄. Περίπου δύο στους τρεις πελάτες των καταστημάτων αυτών κρίνουν ως «ικανοποιητική» την εξυπηρέτησή τους, όπου περιλαμβάνονται κριτήρια όπως ο χρόνος αναμονής στα ταμεία και στα δοκιμαστήρια,η παροχή συμβουλών από τους πωλητές, καθώς και η συμπεριφορά τους.

Συγκεκριμένα, το κατάστημα μόδας Wöhrl, κατέλαβε την πρώτη θέση, και αξιολογήθηκε ως ΄πολύ καλό΄: η εν λόγω αξιολόγηση προέκυψε από τους τομείς της εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς επίσης και της επιλογής και ποιότητας των προϊόντων του. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η εταιρεία Peek & Cloppenburg West, ενώ την τρίτη θέση κατέλαβε ο οίκος μόδας Peek & Cloppenburg Nord.

Τα καταστήματα που επικεντρώνονται σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, απέσπασαν συνολικά χαμηλότερες βαθμολογίες.

Ως πιο δημοφιλή fashion stores ανακηρύχθηκαν τα καταστήματα της εταιρείας s.Oliver με βαθμό ΄καλό΄. Δεύτερα στην εν λόγω κατηγορία κατατάχθηκαν τα καταστήματα της εταιρείας Marc O’Polo, ενώ τρίτα τα καταστήματα της Esprit.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην εν λόγω έρευνα συμμετείχαν 5.191 πελάτες που πραγματοποίησαν τις αγορές τους τους τελευταίους δώδεκα μήνες και οι οποίοι με την κριτική τους διαμόρφωσαν το αποτέλεσμα.

Κ.Α
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports