header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Ελληνική συμμετοχή σε κορεατική διεθνή έκθεση κρασιών και ποτών
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΚΟΡΕΑ, ΝΟΤΙΟΣ
Ημερομηνία: 24/04/2014
Σχετικός σύνδεσμος: http://www.siwse.com
Συναπτόμενο αρχείο: radE07C9Φωτογραφίες ελληνικής συμμετοχής στην Wine.doc
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σεούλ
Κείμενο: Το Γραφείο ΟΕΥ Σεούλ συμμετείχε με δικό του booth στην διεθνή κορεατική έκθεση Wine & Spirits EXPO 2014, η οποία διοργανώθηκε από 17 έως 19/4/2014 στο εκθεσιακό κέντρο COEX της Σεούλ. Στην έκθεση συμμετείχε η ελληνική επιχείρηση Κτήμα Κυργιάννη, καθώς και η HELKO Trading, ως αντιπρόσωπος των ελληνικών επιχειρήσεων RIRA Vineyards, Γαβαλάς, Γαία, Οινογέννεσις, Αβάντις και Ένωση Οινοπαραγωγών Σάμου.

Τα ελληνικά κρασιά που παρουσιάσθηκαν προσέλκυσαν αξιόλογο ενδιαφέρον μεταξύ των επισκεπτών της έκθεσης. Χαρακτηριστικό είναι ότι το ελληνικό περίπτερο ήταν ένα από τα κορυφαία σε επισκεψιμότητα. Πρόκειται για τη σημαντικότερη κορεατική έκθεση ποτών, στην οποία συμμετέχουν 200 επιχειρήσεις και την επισκέπτονται 30.000 άτομα, εκ των οποίων οι 3.000 είναι αγοραστές.

Η κορεατική αγορά κρασιού τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται ταχύτατα. Σε αυτό συνέβαλε και η άρση των δασμών, μετά τη σύναψη συμφωνιών ελευθέρων συναλλαγών με τις σημαντικότερες χώρες παραγωγής κρασιού.
Οι κορεατικές εξαγωγές το 2013 έφτασαν τα $ 172 εκατ., σε σύγκριση με μόλις $ 20 εκατ. το 2000. Τα επόμενα χρόνια η ραγδαία αυτή άνοδος αναμένεται να συνεχιστεί, καθώς το κρασί εξακολουθεί να έχει πολύ μικρό μερίδιο στην αγορά οινοπνευματωδών ποτών.
Η κορεατική αγορά ποτών κυριαρχείται από την εγχώρια μπύρα και δευτερευόντως από τα παραδοσιακά κορεατικά ποτά Sozu και Μakkoli. Πρόσφατα άρχισε να δημιουργείται σημαντικό ενδιαφέρον για τις εισαγόμενες μπύρες. Προβλέπεται ότι οι εισαγωγές μπύρας τα επόμενα χρόνια θα γνωρίσουν μεγάλη αύξηση και η συγκεκριμένη συγκυρία είναι ευνοϊκή για νεοεισερχόμενους.
Η προώθηση ελληνικών ποτών στην κορεατική αγορά δεν αποτελεί εύκολο εγχείρημα. Οι Κορεάτες καταναλωτές εξακολουθούν να ταυτίζουν το κρασί με συγκεκριμένες χώρες, στις οποίες δεν συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα. Η κατάσταση όμως αυτή σταδιακά θα αλλάξει.
Η μεγάλη δυναμική της αγοράς αποτελεί πρόκληση για τις ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες όμως πρέπει να γνωρίζουν ότι επιβάλλεται η ανάληψη μιας οργανωμένης και επίμονης προσπάθειας, η οποία θα χρειασθεί χρόνο για να αποδώσει.
Το Γραφείο ΟΕΥ παρείχε κάθε δυνατή υποστήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση. Κρίνουμε όμως απαραίτητη τη συνέχιση των προσπαθειών μας και θεωρούμε σκόπιμη την ένταξη της έκθεσης αυτής στο πρόγραμμα συμμετοχών της χώρας μας σε διεθνείς εκθέσεις.

Επισυνάπτονται φωτογραφίες από την ελληνική συμμετοχή στην έκθεση.
exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports