header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Προβολή στην Ιαπωνία από την DG Trade των ελληνικών προϊόντων Γεωγραφικών Ενδείξεων μέσω βίντεο με τίτλο "EU -JP Traditional European Delicacies on Japanese Plates" . Μοναδική διαφήμιση των ελληνικών προϊόντων και της ελληνικής γαστρονομίας
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΙΑΠΩΝΙΑ
Ημερομηνία: 17/05/2019
Σχετικός σύνδεσμος: https://twitter.com/Trade_EU/status/1121378273680920577
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τόκυο (Αρμοδιότητα και για Μικρονησία, Νησιά Μάρσαλ, Τουβαλού)
Κείμενο:

Το βίντεο αποτελεί πολύ μεγάλη επιτυχία της ελληνικής Οικονομικής Διπλωματίας στο πεδίο της επικοινωνιακής πολιτικής της ΕΕ. H επιτυχία αυτή, προσφέρει στην ελληνική επιχειρηματικότητα, ίσως το πλέον σημαντικό εργαλείο προβολής των ελληνικών προϊόντων  στην ιαπωνική αγορά. Το βίντεο του κατωτέρω συνδέσμου, είναι αποτέλεσμα επίπονης και επίμονης προσπάθειας του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο , στο πλαίσιο του επαγγελματικού τρόπου με τον οποίο αξιοποιεί τις  ευκαιρίες που παρέχονται εντός της ΕΕ. Το  βίντεο αυτό, μπορεί να αξιοποιηθεί καταλλήλως τόσο από τα Επιμελητήρια όσο και από τις επιχειρήσεις.  Επιπλέον, θα μπορούσε να ενσωματωθεί στις ιστοσελίδες των ελληνικών επιχειρήσεων, να χρησιμοποιηθεί ως μέσο διαφήμισης των ελληνικών προϊόντων, κυρίως όμως,  να σταλεί στους συνεργάτες των ελληνικών επιχειρήσεων, στους πελάτες τους ή στους δυνητικούς συνεργάτες τους σε άλλες χώρες, μέσω  Tweeter , Facebook, Linkendin , Whatsup, Viber, Line Duo κλπ εφαρμογές android, ios ή windows mobile. Επισημαίνεται ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί, όχι μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας, αλλά και για όλες τις Ασιατικές αγορές αλλά και τις αγορές που έχουν συνάψει Συμφωνία Οικονομικής Συνεργασίας και Ελευθέρου Εμπορίου με την ΕΕ (πχ. Ν. Κορέα) ή εκείνες που πρόκειται να συνάψουν τέτοιες Συμφωνίες (πχ. Σιγκαπόυρη , Αυστραλία κλπ)

https://twitter.com/Trade_EU/status/1121378273680920577

Για πρώτη φορά επίσημη διαφημιστική εκστρατεία της ΕΕ προβάλλει στην Ιαπωνία την Ελλάδα ώς αντιπροσωπευτική χώρα της ΕΕ, χάρη  στην επιμονή των στελεχών του Γραφείου ΟΕΥ Τόκυο που με επαγγελματική ευσυνειδησία ανέλαβαν την πρωτοβουλία να αναδείξουν την υπεροχή της Ελλάδας και των ελληνικών προϊόντων, μη αποδεχόμενοι τις ειλημμένες αποφάσεις της "DG TRADE" που αγνοούσαν την χώρα μας, καταφέρνοντας  να τις ανατρέψουν, πείθοντας την  DG TRADE να ακυρώσει την αρχική της απόφαση και να αντικαταστήσει το ένα από τα τέσσερα (4) διαφημιστικά βίντεο που είχε αρχικά επιλέξει, με εκείνο που της πρότεινε το Γραφείο ΟΕΥ Τόκυο στις 28 Ιανουαρίου 2019, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα η DG TRADE στην πρώτη διαφημιστική εκστρατεία για την προβολή στην Ιαπωνία της Συμφωνίας Οικονομικής Συνεργασίας ΕΕ-Ιαπωνίας (EPA), να αφιερώσει ένα ολόκληρο βίντεο στη χώρα μας και στα προϊόντα της.

Από τον επίσημο λογαριασμό της  DG TRADE προβάλλονται στην Ιαπωνία τα ελληνικά προϊόντα  "φέτα" "ελιές Καλαμάτας", "ούζο" ,"μαστίχα", "ελληνικό ελαιόλαδο" κλπ, ως αντιπροσωπευτικά ευρωπαϊκά προϊόντα Γεωγραφικών Ενδείξεων (GI),  υψηλής ποιότητας και η Ελλάδα ως αντιπροσωπευτική ευρωπαϊκή χώρα υψηλού lifestyle και υψηλής γαστρονομίας σε μία περίοδο που οι Ιάπωνες είχαν ταυτίσει την Ελλάδα με την οικονομική κρίση. 

 Το βίντεο με τίτλο EU-JP Traditional European delicacies on Japanese plates”, προβάλλεται από την DG TRADE και την Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στη Ιαπωνία, ήδη από τις 25/ 04/ 2019, στον σύνδεσμο, https://twitter.com/Trade_EU/status/1121378273680920577, με δεκάδες σχόλια ευρωβουλευτών και επιφανών στελεχών και αποτελεί σαφές μήνυμα εμπιστοσύνης στην Ελληνική Οικονομία προς τους Ιάπωνες επενδυτές αλλά και στους εισαγωγείς και επενδυτές όλης της Ασίας που έχουν την Ιαπωνία ως πρότυπο. Στο σχόλιο της DG TRADE το οποίο προλογίζει το βίντεο, ταυτίζονται τα ευρωπαϊκά με τα ελληνικά προϊόντα Γεωγραφικών Ενδείξεων (GI) που προστατεύονται από την «Συμφωνία», τονίζοντας τις νέες ευκαιρίες για τους εξαγωγείς της Ε.Ε. και την αποδοχή τους από τους Ιάπωνες καταναλωτές[1].  Ειδικά όσον αφορά στην προβολή του βίντεο από την  Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στη Ιαπωνία, τα εισαγωγικά  σχόλια στην ιαπωνική γλώσσα, εκθειάζουν τα ελληνικά προϊόντα και τα καθιστούν διακριτά με την ελληνική σημαία https://twitter.com/EUinJapan/status/1126319904263688195 .   

Η επιτυχής προβολή του βίντεο, είχε ως αποτέλεσμα αυτό να επαναπροωθηθεί από τον επίσημο λογαριασμό της DG TRADE, προβάλλοντας την Συμφωνία Ε.Ε.–Ιαπωνίας (EPA)[2] ως success story των Συμφωνιών που συνάπτει η Ε.Ε. με τρίτες χώρες, και ως ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα στην ιστορία των σχέσεων Ε.Ε.–Ιαπωνίας (πρβλ. τον σύνδεσμο,  https://twitter.com/Trade_EU/status/1122556298174791680).

Είναι η πρώτη φορά στην επικοινωνιακή πολιτική της ΕΕ που προβάλλεται η μεγαλύτερη οικονομική δύναμη στον κόσμο, μέσω της Ελλάδας και μάλιστα στο σημαντικότερο επικοινωνιακό πρόγραμμα της Ένωσης, το (project) "Communication on the EU EPA" που αφορά στην προβολή στην Ιαπωνία της Συμφωνίας Οικονομικής Συνεργασίας ΕΕ-Ιαπωνίας, δηλαδή της σημαντικότερης Συμφωνίας Ελευθέρου Εμπορίου μεταξύ οικονομικών υπερδυνάμεων που έγινε ποτέ, η οποία διαμορφώνει την αγορά των 600 εκ. καταναλωτών υψηλού εισοδήματος και αποτελεί μοντέλο και για τις επόμενες συμφωνίες της ΕΕ (Αυστραλία κτλ).    

Πρόκειται για την μεγαλύτερη διαφημιστική εκστρατεία της Ελλάδος στο ιαπωνικό κοινό, στην οποία προβάλλεται η ταύτιση της ελληνικής με την ευρωπαϊκή ταυτότητα. To συγκεκριμένο βίντεο, αποτελεί μοναδική ευκαιρία διαφήμισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, της ελληνικής γαστρονομίας και των ελληνικών τροφίμων, χωρίς κόστος για τον Έλληνα φορολογούμενο, και ταυτόχρονα συνιστά για τον Έλληνα παραγωγό και εξαγωγέα, ένα πολύ σημαντικό μέσο προβολής του προϊόντος του ως ευρωπαϊκού προϊόντος υψηλότατων προδιαγραφών, τόσο στους Ιάπωνες δυνητικούς εισαγωγείς όσο και σε όλους τους εισαγωγείς των ασιατικών χωρών, αφού η Ιαπωνία αποτελεί το καταναλωτικό τους πρότυπο. Επίσης, το βίντεο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό μέσο προβολής της χώρας μας και των προϊόντων της στις Διεθνείς Εκθέσεις, ενώ είναι ανεκτίμητη η συμβολή του στο μήνυμα που «περνάει» παγκοσμίως για την χώρα μας ως προς την εμπιστοσύνη που επιδεικνύει η ΕΕ στην ποιότητα των προϊόντων της Ελλάδος, αλλά και στην οικονομία της γενικότερα, ένα μήνυμα που μόνο θετικά μπορεί να εκληφθεί από τις αγορές αλλά και από τους Ιάπωνες επενδυτές.

Εάν θέλετε να "κατεβάσετε" το βίντεο και να το επαναπροωθήσετε, παρακαλούμε ακολουθείστε τον κατωτέρω σύνδεσμο.

https://twitter.com/Trade_EU/status/1121378273680920577

[1] Τhanks to the EU-Japan EPA trade agreement, European traditional delicacies are finding their way to Japanese plates! Over 200 of them are protected in Japan, opening up new opportunities for their local EU makers - and earning many new Japanese fans!

[2] This is the state of #EUtrade agreements in 2019. See how we speak with a united voice to our trade partners around the world. #EUtrade Highlight of the Week: At the #EUJapan Summit in Brussels, EU & Japanese leaders reviewed one of the greatest achievements in EU-Japan relations - our EPA trade agreement.

Σπυρίδων Οικονόμου

Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων

Γραφείο Ο.Ε.Υ. Τόκυο

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports