header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Απολογισμός διεθνούς έκθεσης προιόντων ιδιωτικής ετικέτας 2019 – σχεδιασμός επόμενης έκθεσης 2020
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 13/12/2019
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Πραγματοποιήθηκε στο Σικάγο, στο εκθεσιακό/ συνεδριακό κέντρο Donald E Stevens το διήμερο 18 – 19 Νοεμβρίου 2019 η έκθεση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας PLMA Show 2019. Την έκθεση διοργανώνει ο σύνδεσμος Private Label Manufacturers Association (PLMA) με έδρα την Νέα Υόρκη, συμμετέχει δε κάθε χρόνο ικανός αριθμός ελληνικών εταιρειών. Η υποστήριξη στην έκθεση και τους έλληνες εκθέτες αποτελεί μέρος του ετήσιου προγραμματισμού του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο.

Στην φετινή έκθεση συμμετείχαν 11 ελληνικές επιχειρήσεις και συγκεκριμένα οι εξής παρακάτω:
1. Αφοί Χαΐτογλου, τρόφιμα
2. ΜΕΒΓΑΛ, γαλακτοκομικά
3. Παλλίροια, τρόφιμα
4. Agrovim, ελαιόλαδο
5. Αραμπατζής ΑΕ, προϊόντα ζύμης
6. Unismack, τρόφιμα
7. Vamvalis Foods, τρόφιμα
8. Nutria, ελαιόλαδο
9. Regina Κουραντίδης, μέλι
10. Χατζόπουλος ΑΕ, υλικά συσκευασίας
11. Matrix Pack, πλαστικά καλαμάκια

Την έκθεση πλαισίωσε παράλληλο πρόγραμμα εκδηλώσεων με ομιλίες από διακεκριμένα στελέχη του λιανικού εμπορίου, της παραγωγής αλλά και συμβουλευτικών εταιριών των ΗΠΑ. Ιδιαίτερα επισημαίνουμε παρουσίαση με τίτλο Winning the Last Mile από Sam Mayberry, πρώην Head of Development and Consumables της Amazon και How Retailers are building billion dollar brands από Ali Dibadj, Partner της Alliance Bernstein.

Από τις παρουσιάσεις αυτές διαφαίνεται η ιδιαίτερη ανάπτυξη τόσο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην αγορά των ΗΠΑ όσο και το ολοένα μεγαλύτερο μερίδιο που καταλαμβάνει το ηλεκτρονικό εμπόριο ακόμη και για αγορές τροφίμων (groceries).

Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία έρευνας αγοράς Nielsen υπολογίζει σε 40% την αύξηση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στις ΗΠΑ τα τελευταία 5 χρόνια έναντι αύξησης 7% για τις παραδοσιακές φίρμες. Την τάση αυτή ενισχύει η είσοδος στην αμερικανική αγορά αλυσίδων όπως η γερμανική Aldi με σχέδια για 700 νέα καταστήματα και η Lidl με σχέδια για 100 νέα καταστήματα. Ωστόσο και οι ποιοτικές αμερικανικές αλυσίδες όπως οι Trader Joe’s και Whole Foods ενισχύουν τα δικά τους προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ η Amazon (μητρική εταιρεία της Whole Foods) αναπτύσει διαδικτυακά περισσότερα από 100 είδη της ιδιωτικής ετικέτας της με την επωνυμία Amazon Prime.

Kατόπιν επικοινωνίας του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο με τους οργανωτές εξασφαλίσαμε τα κείμενα των παρουσιάσεων του παράλληλου προγράμματος της έκθεσης, τα οποία και αποστείλαμε στους έλληνες εκθέτες. Θα ενημερώσουμε επίσης για την έκθεση και θα αποστείλουμε τις παρουσιάσεις και σε εξαγωγικούς και κλαδικούς συνδέσμους σχετικούς με το αντικείμενο της έκθεσης με ξεχωριστή αλληλογραφία.

Κατά την δεύτερη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε με την συμμετοχή του Προϊστανέβου του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο γεύμα εργασίας με την συμμετοχή οργανωτών της έκθεσης και επίλεκτων μελών του προξενικού σώματος από χώρες που συμμετείχαν στην έκθεση. Κατά το γεύμα εργασίας με συμμετοχή και ομιλίες από ειδικούς της αγοράς λιανικού εμπορίου των ΗΠΑ (Neil Stern, Senior Partner, McMillanDoolittle – Michael Sansolo, συντάκτης περιοδικού Progressive Grocer) παρουσιάσθηκαν τα σχέδια για την επόμενη έκθεση το έτος 2020.

Τα εξαιρετικά φιλόδοξα σχέδια για την έκθεση της επόμενης χρονιάς, η οποία θα ονομάζεται PLMA 2020 Year of a Thousand Flags, περιλαμβάνουν χώρο προετοιμασίας γευμάτων και εστίασης εντός του χώρου της έκθεσης και προσφορά πολιτιστικού προγράμματος από τους εκθέτες. Η αναφορά στις χίλιες σημαίες παραπέμπει, κατά τους οργανωτές, στον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της επόμενης διοργάνωσης, δεδομένου οτι και κατά την διάρκεια του γεύματος έγινε αναφορά στον ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο που παίζουν οι γαστρονομίες ξένων χωρών στις διατροφικές επιλογές των Αμερικανών, που μαγειρεύουν και ασχολούνται με την διατροφή τους και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να έχει πολύ περισσότερο από πριν.

Με δεδομένο το ολοένα αυξημένο μερίδιο αγοράς των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, στην αγορά τροφίμων των ΗΠΑ, εκτιμούμε οτι το κομμάτι αυτό της αγοράς μπορεί να δώσει την ευκαιρία σε μικρότερους έλληνες παραγωγούς που θα δυσκολεύονταν να τοποθετήσουν το brand τους στην μεγάλη αγορά των ΗΠΑ να έχουν παρουσία σε μεγάλες αλυσίδες τροφίμων. 

 

 

 

 

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports