Facebook

Linkedin

twitter - x

header

Η Κυβέρνηση της Βόρειας Μακεδονίας πρόκειται να δημιουργήσει Ταμείο Τουρισμού για να βοηθήσει τον τομέα μετά την κρίση της πανδημίας
File Categories:
Χώρα αναφοράς: ΒΟΡΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Ημερομηνία: 24/05/2020
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σκοπίων
Κείμενο:

Σύμφωνα με δηλώσεις του Υπουργού Οικονομίας της Βόρειας Μακεδονίας, κ. Kreshnik Bekteshi, η Κυβέρνηση σχεδιάζει τη σύσταση Ταμείου Τουρισμού στο Υπουργείο Οικονομίας, το οποίο θα διαθέσει άνω των 2 εκατ. ευρώ, για να καλύψει τις ανάγκες της βιομηχανίας υποδοχής τουριστών και των ταξιδιωτικών εταιρειών, ώστε να σταθεροποιηθεί ο τομέας αυτός, που επλήγη από το ξέσπασμα του της πανδημίας COVID19. Όπως σημείωσε ο Υπουργός, αυτό θα γίνει μέσω άμεσων επιδοτήσεων μετά τη λήξη της κρίσης του κορωνοϊού. Σημειώνεται ότι, η Κυβέρνηση έχει ήδη εξασφαλίσει 5,7 εκατ. ευρώ για άτοκα δάνεια στον τομέα, ενώ επιπλέον 8 εκατ. ευρώ έχουν δεσμευθεί για τα οποία η δημόσια πρόσκληση υποβολής αιτήσεων θα ανακοινωθεί πολύ σύντομα. Υπάρχουν περισσότερες από 700 αιτήσεις για δάνεια μηδενικού επιτοκίου, κυρίως από τον τομέα υποδοχής τουριστών. Έως τώρα, 1,2 εκατ. ευρώ έχουν εγκριθεί, για να διατεθούν για τις ανάγκες των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα εκείνων που επλήγησαν περισσότερο από την κρίση.

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov