ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
File Categories: | |
---|---|
Χώρα αναφοράς: |
![]() |
Ημερομηνία: | 06/06/2021 |
Συναπτόμενο αρχείο: |
Railway construction works rs.pdf
![]() |
Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Βελιγραδίου |
Κείμενο: | Η αντιπροσωπεία της ΕΕ στη Σερβία έχει εκδώσει ενημερωτική ανακοίνωση σχετικά με το άνοιγμα του διαγωνισμού για την ανακατασκευή της υπάρχουσας γραμμής και την κατασκευή νέας στο τμήμα Stalac-Djunis, στον σιδηρόδρομο Βελιγραδίου-Νις. Σύμφωνα με την προηγούμενη ενημερωτική ανακοίνωση, το Υπουργείο Οικονομικών της Δημοκρατίας της Σερβίας ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) να παράσχει χρηματοδότηση για το Σιδηροδρομικό Έργο Βελιγραδίου-Νις. Η αναθέτουσα αρχή είναι η JSC Serbian Railways Infrastructure. Οι εργασίες θα χωριστούν σε δύο μέρη, η πρώτη εκ των οποίων συνεπάγεται σήραγγες και έργα για τη σήραγγα αρ. 4 στο τμήμα Stalac-Djunis, ενώ η δεύτερη περιλαμβάνει την κατασκευή μιας δεύτερης γραμμής στον σιδηροδρομικό σταθμό Βελιγραδίου-Νις, τμήμα Stalac-Djunis στο δήμο Cicevac, μαζί με την κατασκευή άλλων 4 σηράγγων μέσω του φαραγγιού Stalac. Το συνολικό μήκος της σήραγγας 4 είναι 3.275 μέτρα και η πρώτη συνεπάγεται την προετοιμασία της τεκμηρίωσης του έργου, της σήραγγας και της κατασκευής μιας νέας ουράς, δύο τροχιών μονής σωλήνας, στα 182 + 325,00 χλμ. του σιδηροδρόμου Βελιγραδίου-Νις. Το εύρος των εργασιών καλύπτει όλες τις απαραίτητες εργασίες σήραγγας και κατασκευών, αλλά όχι την ηλεκτροδότηση, τη σηματοδότηση και τις τηλεπικοινωνίες, που αποτελούν μέρος της δεύτερης κατασκευής. Η δεύτερη κατασκευή περιλαμβάνει τις δραστηριότητες σχεδιασμού και ανοικοδόμησης του υφιστάμενου σιδηροδρόμου και την κατασκευή μιας δεύτερης γραμμής του σιδηροδρομικού τμήματος Βελιγραδίου-Νις, Stalac-Djunis. Αυτό το τμήμα είναι το μόνο τμήμα μιας γραμμής στον σιδηροδρομικό σταθμό Βελιγραδίου-Νις, και το σχέδιο είναι να μετατραπούν 17,77 χλμ. Του σιδηροδρομικού μονοδρόμου 22 χιλιομέτρων σε σιδηροτροχιά δύο γραμμών. Αυτή η εργασία, όπως ειπώθηκε, περιλαμβάνει την προετοιμασία της τεκμηρίωσης του έργου, την ανακατασκευή της γραμμής εξόδου και την κατασκευή μιας δεύτερης γραμμής για τη μέγιστη ταχύτητα 160 km / h, καθώς και την κατασκευή τεσσάρων σηράγγων (αρ. 1, 2, 3 και 5). Προστίθεται ότι το πεδίο των εργασιών εντός της δεύτερης κατασκευής περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες εργασίες σήραγγας καθώς και την ηλεκτροδότηση, τη σηματοδότηση και τις τηλεπικοινωνίες. Η προβλεπόμενη ημερομηνία δημοσίευσης του διαγωνισμού είναι η 5η Ιουλίου 2021. Μπορείτε να βρείτε τις λεπτομέρειες της προηγούμενης ενημέρωσης συνημμένα. ΜΜ-7.6.2021-Πηγή: eKapija |