header

Slide1

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

Webinar Αμερικανικής εταιρείας έρευνας αγοράς IRI για την διαφήμιση και τις νέες καταναλωτικές συνήθειες εν μέσω πανδημίας
Κατηγορίες κειμένου:
Χώρα αναφοράς: ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Ημερομηνία: 10/07/2020
Συναπτόμενο αρχείο: webinar advertising in pandemic us.pdf
Έκδοση: Γραφείο Ο.Ε.Υ. Σικάγου
Κείμενο:

Η με έδρα το Σικάγο αμερικανική εταιρεία έρευνας αγοράς και ανάλυσης δεδομένων IRI (iriworldwide.com) διοργάνωσε την Τρίτη, 7 Ιουλίου  webinar με θέμα την διαφήμιση εν μέσω πανδημίας και το πόσο οι νέες καταναλωτικές συνήθειες μπορούν να αποτελέσουν εργαλείο για την καταμέτρηση, κατάκτηση και διατήρηση πελατείας. 

Το webinar παρουσίασαν από πλευράς IRI o Nishat Mehta, President, Media Center of Excellence της IRI ενώ συμμετείχε και ο Drew Breunig, Executive Vice President, Strategy, της PlaceIQ (placeiq.com), επίσης εταιρείας ανάλυσης επιχειρηματικών δεδομένων με έδρα την Νέα Υόρκη και  και το παρακολούθησε ο Προιστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Σικάγο, Δημήτρης Πετρόπουλος. 

Παρά το γεγονός οτι τα δεδομένα που παρουσιάσθηκαν αφορούσαν την αγορά των ΗΠΑ, εκτιμούμε οτι τόσο η μεθοδολογία, όσο και τα αποτελέσματα θα είναι χρήσιμα και για ελληνικές επιχειρήσεις, σε ό,τι αφορά τις διαφαινόμενες διαφοροποιήσεις των επιλογών των καταναλωτών και τις συνακόλουθες επιλογές από πλευράς επιχειρήσεων. 

Συνημμένα μπορείτε να αναζητήσετε σε μορφή pdf το σύνολο της παρουσίασης, την οποία μας απέστειλε η IRI.  

Για την διευκόλυνση σας, σταχυολογούμε αριθμό ενδεικτικών δεδομένων/εκτιμήσεων του webinar: 

1. H έναρξη του lockdown στις ΗΠΑ τοποθετείται χρονικά περί τις 10 Μαρτίου, όταν το NBA διέκοψε το πρωτάθλημα και ο Τομ Χανκς ανακοίνωσε οτι ασθενεί. Από την στιγμή εκείνη σημειώθηκε κατακόρυφη πτώση των οικονομικών δραστηριοτήτων με εξαίρεση τα σούπερ μάρκετ - παντοπωλεία και σε μικρότερο βαθμό τα φαρμακεία (γράφημα σελ. 4).

2. Η κίνηση των καταναλωτών διαφοροποιείται σημαντικά μεταξύ των διαφόρων μορφών εστίασης, αγορών, διασκέδασης, και υπηρεσιών, όπως φαίνεται από το γράφημα της σελίδας 5 και η ανάκαμψη δεν είναι πάντα του ίδιου μεγέθους.

3. Με λιγότερες μετακινήσεις και φόβους μεγάλων συγκεντρώσεων η κίνηση στα καταστήματα τροφίμων διαμοιράζεται ομοιόμορφα κατά την διάρκεια της ημέρας και είναι μειωμένη κατά το τέλος του εργασίμου ωραρίου, όπου παρατηρούνταν και προ της πανδημίας συνωστισμός (γράφημα σελίδας 7).

4. Τείνουν να μειωθούν οι αποστάσεις που είναι διατεθειμένοι να διανύσουν οι καταναλωτές μέχρι τις επιχειρήσεις, η μεγαλύτερη μείωση αφορά τα εστιατόρια κατά -26% (γράφημα σελ. 9).

5. Μιεωμένοι είναι και οι χρόνοι επίσκεψης σε κατάστημα εστίασης μετά από αγορά τροφίμων (γράφημα σελ. 10)

6. Η ανάκαμψη της αγοράς δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά αλλά διαφέρει από περιοχή σε περιοχή ή ακόμη και σε επίπεδο γειτονιάς (γραφήματα σελ. 11-13)

7. Τα προιόντα ιδιωτικής ετικέτας αυξάνουν το μερίδιο τους, τόσο στο εύπορο όσο και στο φτωχότερο κομμάτι της αγοράς, διατηρώντας όμως ισχυρότερο μερίδιο στο δεύτερο (γράφημα σελ. 22).

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports