Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΑΡΜΕΝΙΑ |
| Ημερομηνία: | 02/12/2021 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Ερεβάν |
| Κείμενο: | Στις 29.11 εγκαινιάστηκε από τη ιταλο-γερμανική κοινοπραξία ArmPower νέος σταθμός συνδυασμένου κύκλου 254MW στο Ερεβάν, παρουσία του πρωθυπουργού N.Pashinyan και του Διευθύνοντα Συμβούλου της Renco, G. Rubini. Η κοινοπραξία ArmPower αποτελείται από μια θυγατρική του γερμανικού ομίλου Siemens και δύο ιταλικές εταιρείες, την Italian Renco και τη Simest και ως στόχο της έχει τη διαφοροποίηση των πηγών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, που αναπτύσσονται στον ιδιωτικό τομέα στην Αρμενία. Η Renco δραστηριοποιείται στην Αρμενία από τις αρχές του 2000, επενδύοντας κυρίως στον κτηματομεσιτικό τομέα. Για την κατασκευή του σταθμού ηλεκτροπαραγωγής, η οποία ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2019, επενδύθηκαν περίπου 270 εκ. δολ., εργάστηκαν 1200 άτομα στο στάδιο κατασκευής και δημιουργήθηκαν 50 νέες μόνιμες θέσεις εργασίας. Εν λόγω ηλεκτρικός σταθμός θα παρέχει τη φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια από τους ομοειδείς σταθμούς στο ηλεκτρικό δίκτυο της Αρμενίας, καθώς με συμφωνία της κοινοπραξίας υπό την ηγεσία της Renco με την αρμενική κυβέρνηση στα τέλη του 18, υπεγράφη η μείωση του τιμολογίου της ηλεκτρικής ενέργειας κατά 5%. Κατ΄ αυτό τον τρόπο υπολογίζεται ότι η Αρμενία θα εξοικονομήσει 160 εκ. δολ. τα επόμενα 25 χρόνια σε ενεργειακές δαπάνες. Εν κατακλείδι σημειώνεται ότι ο σταθμός θα παραμείνει λειτουργικός για τουλάχιστον 25 χρόνια και η ετήσια παραγωγή θα ανέρχεται στα 2000 Gwh. |

ΑΡΜΕΝΙΑ 



