Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Η Σερβία έχει τα μεγαλύτερα αποθέματα χρυσού στην περιοχή
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΣΕΡΒΙΑ |
| Ημερομηνία: | 11/07/2022 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Βελιγραδίου |
| Κείμενο: | Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Χρυσού, η Σερβία έχει τα μεγαλύτερα αποθέματα χρυσού μεταξύ των χωρών της περιοχής. Τη δεύτερη θέση στα Βαλκάνια καταλαμβάνει η Βόρεια Μακεδονία. Από την αρχή του έτους, η Εθνική Τράπεζα της Σερβίας έχει αγοράσει 852 κιλά χρυσού συνολικά, αποκλειστικά από την κινεζική εταιρεία Zijin, η οποία κατέχει το μοναδικό εργοστάσιο παραγωγής χρυσού στη Σερβία. Υπενθυμίζεται ότι στις 18 Δεκεμβρίου 2018, η Zijin, συνήψε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας με το κράτος της Σερβίας, με την οποία ανέλαβε το 63% της ιδιοκτησίας της πρώην RTB Bor. Τέλος, σημειώνεται ότι συνολικά τα προηγούμενα τρεισήμισι χρόνια, η NBS πρόσθεσε 5,74 τόνους χρυσού στα θησαυροφυλάκια της. ΟΜ Πηγή: Pink.rs, Alo.rs, 11.7.2022 |

ΣΕΡΒΙΑ 



