Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Το σερβικό κοινοβούλιο ψήφισε το νομοσχέδιο για τον συμπληρωματικό προϋπολογισμό του 2022
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΣΕΡΒΙΑ |
| Ημερομηνία: | 13/11/2022 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Βελιγραδίου |
| Κείμενο: | Το σερβικό κοινοβούλιο ενέκρινε στις αρχές Νοεμβρίου το νομοσχέδιο για τον συμπληρωματικό προϋπολογισμό του 2022, βάσει του οποίου τα έσοδα στα κρατικά ταμεία θα ανέλθουν συνολικά σε 1.709,5 δις δηνάρια. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, 419,2 δισ. δηνάρια - ή 5,9% του ΑΕΠ - θα διατεθούν σε κεφαλαιουχικές επενδύσεις ενώ, σε επίπεδο γενικής κυβέρνησης, το ποσό ανέρχεται σε περίπου 512,7 δισ. δηνάρια, ή 7,2% του ΑΕΠ. Το νομοσχέδιο ψηφίστηκε με 144 ψήφους υπέρ και 52 ψήφους κατά. |

ΣΕΡΒΙΑ 



