Ενημερώσεις ανά θέμα
Εγγραφή στο Newsletter
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ AΡΧΕΙΟΥ
Αύξηση των εξαγωγών του τομέα ΤΠΕ κατά 19% το α' εξάμηνο 2024
| Κατηγορίες κειμένου: | |
|---|---|
| Χώρα αναφοράς: |
ΣΕΡΒΙΑ |
| Ημερομηνία: | 19/08/2024 |
| Έκδοση: | Γραφείο Ο.Ε.Υ. Βελιγραδίου |
| Κείμενο: | Σύμφωνα με το Υπουργείο Τηλεπικοινωνιών, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, οι εξαγωγές του τομέα ΤΠΕ της Σερβίας αυξήθηκαν κατά 19% σε σύγκριση με πέρυσι, φτάνοντας τα 1,943 δισ. ευρώ. Μέχρι το τέλος του χρόνου, τα έσοδα από τις εξαγωγές ΤΠΕ αναμένεται να φτάσουν τα 4 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά δέκα φορές από το 2012 έως το 2023. Επίσης, σύμφωνα με την Υπηρεσία Μητρώου Επιχειρήσεων της Σερβίας, το 2023, το καθαρό κέρδος του τομέα αυξήθηκε κατά 58%, φτάνοντας τα 746 εκατ. ευρώ. |

ΣΕΡΒΙΑ 



