Search

Search Icon

search

header

Εγγραφή στο Newsletter

Εγγραφείτε τώρα για να λαμβάνετε άμεση ενημέρωση!

Ζητήστε τη δική σας προσωποποιημένη ενημέρωση σε ημερήσια, εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.

ΓΝΟΥΣ_ΠΡΑΤΤΕ_Τεύχος_ΑΠΡ_2022_2.jpg

 εθνόσημο

 

 

                                                            « Γ Ν Ο Υ Σ   Π Ρ Α Τ Τ Ε »                                                                           

Δελτίο Επιχειρηματικών Πληροφοριών

 

  Μάρτιος 2024

Διεθνής έκθεση τροφίμων και ποτών “Gulfood” – ΗΑΕ

H 29η διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών “Gulfood” πραγματοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου του Ντουμπάι μεταξύ 19 και 23 Φεβρουαρίου. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, πρόκειται για τη σημαντικότερη έκθεση του κλάδου στη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική.

Η φετινή διοργάνωση προσέλκυσε περισσότερους από 100.000 επισκέπτες και πάνω από 5.500 εκθέτες, από 190 χώρες.

Η ελληνική αποστολή αποτελούνταν από 61 εταιρείες, 58 εκ των οποίων συμμετείχαν υπό το εθνικό περίπτερο της Enterprise Greece. Επιπλέον, 2 αγροτικοί συνεταιρισμοί εκπροσωπήθηκαν στα περίπτερα των προγραμμάτων προώθησης ευρωπαϊκών αγροτικών προϊόντων σε τρίτες χώρες, BioProducts EU (βιολογικός χυμός ροδιού, Αγροτικός Συνεταιρισμός Παραγωγών Οπωροκηπευτικών Αγίου Αθανασίου Δράμας - ΑΣΟΠ) και  European Rice (ρύζι, Αγροτική Εταιρική Σύμπραξη Θεσσαλονίκης ΑΕ - ΕΑΣΘ).

Στο περιθώριο της έκθεσης και στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος European Rice, έλαβαν χώρα εκδήλωση τύπου/επίδειξη μαγειρικής (19.02.2024) και τρία επιχειρηματικά δείπνα με επαγγελματίες τροφίμων και food bloggers-influencers σε

γνωστά εστιατόρια στο Dubai (18-22.02.2024). Αντίστοιχα δείπνα διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του προγράμματος BioProducts EU (18-22.02.2024).

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Ντουμπάι

Διεθνής έκθεση γυναικείας ένδυσης και αξεσουάρ “Coterie New York” – ΗΠΑ

Στο εκθεσιακό κέντρο Jacob Javits Center της Νέας Υόρκης πραγματοποιήθηκε, από 20 έως 22 Φεβρουαρίου, η χειμερινή έκδοση της έκθεσης γυναικείας ένδυσης και αξεσουάρ “Coterie New York”, που θεωρείται η μεγαλύτερη του είδους της στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ και πραγματοποιείται σε εξαμηνιαία βάση (χειμερινή και θερινή συλλογή).

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στην έκθεση συμμετείχαν περισσότερες από 1.200

επιχειρήσεις του κλάδου, ενώ ο αριθμός των επισκεπτών ξεπέρασε τις 25.000. Σημαντικός ήταν επίσης ο αριθμός των διεθνών συμμετοχών στην έκθεση

(περισσότερες από 100 εταιρείες), ιδίως από την Ιταλία, την Τουρκία, τη Γαλλία και την

Ισπανία.

Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν δύο επιχειρήσεις από τον κλάδο ένδυσης και μία από το χώρο των αξεσουάρ.

Η καλοκαιρινή έκδοση της Coterie New York προγραμματίζεται για τις 22 - 24 Σεπτεμβρίου 2024.

Πληροφορίες για την έκθεση είναι διαθέσιμες εδώ.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Νέας Υόρκης

Διεθνής έκθεση και συνέδριο “Mobile World Congress - MWC” – Ισπανία

Μεταξύ 26 και 29 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη η σημαντική για τον παγκόσμιο κλάδο τηλεπικοινωνιών, κινητής τηλεφωνίας και τεχνολογικής καινοτομίας, διεθνής έκθεση και συνέδριο “Mobile World Congress” (MWC). Παράλληλα, έλαβε χώρα η ειδικότερη έκθεση για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, “4 Years From Now” (4YFN).

Σύμφωνα με στοιχεία των διοργανωτών, στη φετινή έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 2.700 εκθέτες, χορηγοί και συνεργαζόμενοι επιχειρηματικοί φορείς, ενώ ο αριθμός των επαγγελματιών επισκεπτών ανήλθε σε 101.000 από 205 χώρες και περιοχές.

Εθνικά-περιφερειακά περίπτερα που ξεχώρισαν στη φετινή διοργάνωση ήταν αυτά της Ισπανίας, Αυτόνομης Κοινότητας της Καταλονίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ην. Βασιλείου, Βελγίου, Κίνας, Ινδίας, Τουρκίας, Ισραήλ, Νοτίου Κορέας, Σ. Αραβίας και των ΗΑΕ.

Η Ελλάδα συμμετείχε για 11η συνεχή χρονιά στην MWC με εθνικό περίπτερο στο οποίο εκπροσωπήθηκαν 37 καινοτόμες τεχνολογικές εταιρείες και φορείς. Η εθνική συμμετοχή συνδιοργανώθηκε από την Enterprise Greece, το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Καινοτόμων Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η εθνική αποστολή στη φετινή έκθεση είχε ακόμα την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής και του Περιφερειακού Αναπτυξιακού Ταμείου, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και της Θερμοκοιτίδας Επιχειρήσεων Αθήνας (Th.E.A.), της HELEXPO και της κλαδικής τεχνολογικής έκθεσης BEYOND, της τράπεζας EUROBANK και του EGG, του Κέντρου Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ», του Εθνικού Μητρώου Νεοφυών Επιχειρήσεων «Elevate Greece», του NBG Seeds της Εθνικής Τράπεζας, του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος, του Ευρωπαϊκού Κόμβου Καινοτομίας για την Ψηφιακή Διακυβέρνηση GR digiGOV-innoHUB, καθώς και του επενδυτικού ταμείου Phaistos 5G Ventures. Επιπλέον, για την πραγματοποίηση της ελληνικής συμμετοχής συνεργάστηκαν το ευρωπαϊκό δίκτυο PRAXI Network, η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), ο Σύνδεσμος Εταιρειών Πληροφορικής Βορείου Ελλάδος (ΣΕΠΒΕ) καθώς και η Ένωση Ελληνικών Εταιρειών Αναδυόμενων Τεχνολογιών (HETIA).

Την MWC επισκέφθηκαν ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δ. Παπαστεργίου, ο Υφυπουργός, κ. Κ. Κυρανάκης, ο Γενικός Γραμματέας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Καθ. Κ. Καράντζαλος, ο Περιφερειάρχης Αττικής, κ. Ν. Χαρδαλιάς, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, κ. Γ. Πιτσιλής, η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ, κα Σ. Κουνενάκη Εφραίμογλου, όπως και εκπρόσωποι άλλων φορέων.

Στο περιθώριο της έκθεσης, με μέριμνα του Γραφείου ΟΕΥ Μαδρίτης, διοργανώθηκαν συναντήσεις μεταξύ ελληνικών και ισπανικών φορέων, όπως και δράσεις προβολής και δικτύωσης για τις ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην αποστολή.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Μαδρίτης

Διεθνής έκθεση επιχειρήσεων και εξωτερικού εμπορίου “IMEX” – Ισπανία

Πραγματοποιήθηκε στη Μαδρίτη, το διάστημα από 27 έως 29 Φεβρουαρίου, η 22η διεθνής έκθεσης επιχειρήσεων και εξωτερικού εμπορίου “IMEX 2024”, υπό τον ευρύτερο τίτλο «Εβδομάδα Διεθνοποίησης», με την υποστήριξη, μεταξύ

άλλων, της Κοινότητας Μαδρίτης, του Δημαρχείου Μαδρίτης, του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μαδρίτης, της Ισπανικής Συνομοσπονδίας Επιχειρηματικών Οργανώσεων (CEOE), του ICEX España Exportación e Inversiones και του ισπανικού Υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Επιχειρήσεων.

Στην IMEX συμμετείχαν επιχειρήσεις, θεσμικοί φορείς και επιμελητήρια από 60 χώρες, με σκοπό την προώθηση του εμπορίου και των επενδύσεων. Στο πλαίσιο της έκθεσης διεξήχθησαν ομιλίες και εξειδικευμένα σεμινάρια.

H χώρα μας εκπροσωπήθηκε από το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας Μαδρίτης, το οποίο, σε διακριτό stand, παρουσίασε σε ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες και επενδυτές το εξαιρετικά φιλικό ελληνικό επενδυτικό περιβάλλον και τις ευκαιρίες που παρουσιάζει η ελληνική οικονομία. Πραγματοποιήθηκαν 20 συναντήσεις με εκπροσώπους του ισπανικού επιχειρηματικού κόσμου, κυρίως στους τομείς τουρισμού, τροφίμων, υπηρεσιών outsourcing και εύρεσης επαγγελματιών στελεχών επιχειρήσεων.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Μαδρίτης

Διεθνής έκθεση μελισσοκομίας “APIMELL” – Ιταλία

Η διεθνής έκθεση μελισσοκομίας, μελισσοκομικών προϊόντων και εξοπλισμού “APIMELL” πραγματοποιήθηκε στην Piacenza από την 1η ως τις 3 Μαρτίου. Η APIMELL θεωρείται η σημαντικότερη διοργάνωση του κλάδου, συμπίπτει με την έναρξη της μελισσοκομικής περιόδου και λειτουργεί ως σημείο συνάντησης μεταξύ παραγωγών και αγοραστών. Στο πλαίσιο της έκθεσης διοργανώνονται σεμινάρια και γευσιγνωσίες μελιού.

Η φετινή έκθεση προσέλκυσε 140 εκθέτες από Αυστραλία, Αυστρία, Βουλγαρία, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελλάδα, Ιταλία, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία και Τουρκία.

Από ελληνικής πλευράς συμμετείχαν ως εκθέτες τέσσερεις επιχειρήσεις.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της έκθεσης.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Μιλάνου

Διεθνής έκθεση τροφίμων και ποτών “Foodex” – Ιαπωνία

Από τις 5 έως τις 8 Μαρτίου διεξήχθη στο Τόκυο η διεθνής έκθεση τροφίμων και ποτών “Foodex”, που θεωρείται η μεγαλύτερη διοργάνωση του κλάδου στην Ασία. Στη Foodex 2024 συμμετείχαν ως εκθέτες περισσότερες από 70 χώρες, ενώ την επισκέφθηκαν περίπου 75 χιλ. εμπορικοί επισκέπτες από την Ιαπωνία και από άλλες ασιατικές χώρες.

Στο ελληνικό περίπτερο, που διοργανώθηκε από την Enterprise Greece, φιλοξενήθηκαν 12 εκθέτες που παρουσίασαν ελαιόλαδο, ελιές, αφεψήματα, σνακ, φυσικούς χυμούς, μαστίχα, τυριά, σταφίδες, αποξηραμένα σύκα, ζυμαρικά, μαρμελάδες, προϊόντα antipasti και delicatessen. Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκό Προγράμματος Προώθησης προϊόντων ΠΟΠ και ΠΓΕ στην Ιαπωνία, συμμετείχε ακόμα, σε ξεχωριστό περίπτερο, η Κοινοπραξία έξι Αγροτικών Συνεταιρισμών που εκπροσωπούν πάνω από το 60% του ΠΟΠ Ελαιόλαδου Σητείας Λασιθίου Κρήτης. Εξάλλου, συγκεκριμένα ελληνικά προϊόντα φιλοξενήθηκαν και στο Ευρωπαϊκό περίπτερο (μαστίχα, ούζο, ελιές, φέτα και μέλι).

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Τόκυο

Διεθνής έκθεση οίνων και αποσταγμάτων “ProWein” – Γερμανία

Η 30η διεθνής έκθεση οίνων και αποσταγμάτων “ProWein” έλαβε χώρα στο  Ντύσσελντορφ μεταξύ 10 και 12 Μαρτίου. Το κύριο θέμα της έκθεσης ήταν η βιωσιμότητα. Με τον τίτλο “Organic World”, οι εταιρείες που παράγουν βιολογικό κρασί εξέθεσαν τα προϊόντα τους σε ξεχωριστή αίθουσα της Έκθεσης. Τα υπόλοιπα θέματα και οι σχετικές εκδηλώσεις της Prowein 2024 ήταν οι μη-αλκοολούχοι οίνοι, η διανομή σε εταιρείες εστίασης, οι εναλλακτικές συσκευασίες και οι ιδέες για καλύτερη παρουσίαση και προβολή του οίνου στα καταστήματα.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, στη φετινή Prowein  συμμετείχαν 5.400 εκθέτες από 65 χώρες, ενώ οι επισκέπτες (μόνο επαγγελματίες, καθώς η έκθεση δεν είναι ανοικτή στο ευρύ κοινό) ανήλθαν σε 47.000 από 135 χώρες. Η Ιταλία είχε τους περισσότερους εκθέτες, ακολουθούμενη από τις Γαλλία, Γερμανία και Ισπανία. Η Ελλάδα ήταν για ακόμα μια φορά στην πρώτη δεκάδα καταλαμβάνοντας την 8η θέση με τους περισσότερους εκθέτες (115).

Η πλειονότητα των Ελλήνων εκθετών στεγάστηκε στο εθνικό περίπτερο που διοργανώθηκε με μέριμνα της Enterprise Greece, ενώ η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας εκπροσωπήθηκε στο περίπτερο της εταιρείας GREAT Exhibitions. Το εθνικό περίπτερο διέθετε χώρο σεμιναρίων και οινογνωσίας. Πραγματοποιήθηκαν 9 σεμινάρια από γνωστούς οινολόγους, τη Γερμανίδα Caro Mauer και το Βρετανό Demetri Walters. Ο χώρος οινογνωσίας λειτούργησε με την καθοδήγηση του Έλληνα οινολόγου Γρηγόρη Μιχαήλου. Διατέθηκαν για την οινογνωσία περισσότερες από 100 ετικέτες κρασιού.

Η επόμενη ProWein στο Ντύσσελντορφ θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα 16-18.03.2025.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Ντύσσελντορφ

Εκδήλωση “Greece Cultural Food Celebration” στην Παγκόσμια Τράπεζα – ΗΠΑ

Στις 13 και 14 Μαρτίου, στο κεντρικό κτίριο της Παγκόσμιας Τράπεζας (WB) στην Ουάσιγκτων, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την προβολή της ελληνικής γαστρονομίας και τροφίμων, απευθυνόμενη στους υπαλλήλους της τράπεζας.

Κατά τη διεξαγωγή της διήμερης εκδήλωσης (για τρίωρο ημερησίως, 11:30 - 14:30),

και σύμφωνα με την πρακτική της WB, διατέθηκε επί πληρωμή γεύμα για τους υπαλλήλους, στην κύρια αίθουσα εστίασης της τράπεζας, με προκαθορισμένο ελληνικό μενού, επιμέλειας της εγνωσμένου κύρους σεφ Ευγενίας Μαρκεσίνη-Hobson, ιδιοκτήτριας της αμερικανικής αλυσίδας εστιατορίων “Our Mom Eugenia”.

Συμμετείχαν 500 άτομα, περίπου 200-250 ανά ημέρα.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Ουάσιγκτων

Διεθνής τουριστική έκθεση “Holiday & Spa Expo” – Βουλγαρία

Πραγματοποιήθηκε στη Σόφια από 13 έως 15 Μαρτίου, η μεγαλύτερη στη Βουλγαρία ετήσια διεθνής έκθεση τουρισμού “Holiday & Spa Expo”, που τελεί υπό την αιγίδα του βουλγαρικού Υπουργείου Τουρισμού.

Και φέτος, η Ελλάδα είχε μια από τις σημαντικότερες παρουσίες στην έκθεση, τόσο από πλευράς συμμετοχών, όσο και αναφορικά με την προβολή που πέτυχε στα εγχώρια ΜΜΕ και στο βουλγαρικό κοινό. Εκπροσωπήθηκε επισήμως από περίπτερα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και των Δήμων Αλεξανδρούπολης, Δράμας, Βόλου, Σουφλίου, Νέστου, Καβάλας και Παγγαίου.

Ελληνικοί Δήμοι και Περιφέρειες διοργάνωσαν, στο πλαίσιο της έκθεσης, εκδηλώσεις (οινογνωσία Δήμου Δράμας, γευσιγνωσία Δήμων Σουφλίου και Αλεξανδρούπολης, παρουσίαση Λήμνου ως τουριστικός προορισμός), κατά τη διάρκεια των οποίων αναδείχτηκε το εύρος των διαφορετικών προορισμών, των υπηρεσιών και των εναλλακτικών ειδών τουρισμού που προσφέρουν (θαλάσσιος, γαστρονομικός, ιαματικός και τουρισμός ευεξίας, ορειβατικός, προσκυνηματικός, οινοτουρισμός, yachting κλπ.). Άνω των 100 ατόμων, μεταξύ των οποίων και επαγγελματίες του κλάδου, παρέστησαν στις παρουσιάσεις αυτές, εκδηλώνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους προβαλλόμενους προορισμούς.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Σόφιας

Εκδήλωση με θέμα “Τεχνολογία ιατρικών συσκευών (Medtech): Ευκαιρίες συνεργασίας Ελλάδας - ΗΒ” – Ηνωμένο Βασίλειο

Στις 14 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο εκδήλωση με θέμα «Τεχνολογία ιατρικών συσκευών (Medtech): Ευκαιρίες συνεργασίας Ελλάδας – ΗΒ» (“The Medtech scale up journey: from research to commercialization. Opportunities for UK-Greece collaboration”), την οποία διοργάνωσε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Λονδίνου σε συνεργασία με το London Institute of Healthcare Engineering (LIHE) του King’s College, στις εγκαταστάσεις του τελευταίου.

Στην εκδήλωση, την οποία προλόγισαν ο Πρέσβης της Ελλάδας στο ΗΒ, κ. Γιάννης Τσαούσης, και ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Καινοτομίας, κ. Αθανάσιος Κυριαζής, συμμετείχαν ως ομιλητές στελέχη του LIHE, Έλληνες ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων ιατρικών συσκευών, όπως και εκπρόσωποι φορέων καινοτομίας και επιχειρηματικότητας από την Ελλάδα και το ΗΒ. Παρευρέθηκε κοινό που περιελάμβανε άνω των 100 ιδρυτών νεοφυών επιχειρήσεων, ακαδημαϊκών, επενδυτών, σπουδαστών και επαγγελματιών του τομέα τεχνολογίας και υγείας.

Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται για τις ελληνικές εταιρείες ιατρικών συσκευών για επέκταση των δραστηριοτήτων τους στην αγορά του ΗΒ, εξετάζοντας το ενδεχόμενο ανάπτυξης των ερευνητικών και επενδυτικών δεσμών μεταξύ Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Λονδίνου

 

Διεθνής έκθεση “China Xiamen International Stone Fair” – Κίνα

Η διεθνούς εμβέλειας έκθεση μαρμάρου “China Xiamen International Stone Fair” έλαβε χώρα στη Xiamen, μεταξύ 16 και 19 Μαρτίου. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, συμμετείχαν περίπου 2.000 εκθέτες, εκ των οποίων 350 από 40 χώρες. Οι μεγαλύτερες αποστολές ήταν αυτές της Τουρκίας και της Ιταλίας.

Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 13 επιχειρήσεις με την υποστήριξη της Enterprise Greece. Στο περιθώριο της έκθεσης, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης διοργάνωσε επίσκεψη στην πόλη Shuitou της επαρχίας Fujian, επίκεντρο της κινεζικής βιομηχανίας επεξεργασίας μαρμάρου.

Πληροφορίες για την έκθεση είναι διαθέσιμες εδώ.

Πηγή: Γενικό Προξενείο Γκουανγκζού

Διεθνής έκθεση τροφίμων “Alimentaria” – Ισπανία

Το διάστημα από 18 έως 21 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη η θεωρούμενη ως σημαντικότερη έκθεση τροφίμων και ποτών στην Ισπανία, “Alimentaria”, που διοργανώνεται ανά διετία. Συμμετείχαν ως εκθέτες περί τις 3.200 επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών, εφοδιαστικής αλυσίδας και εστίασης. Την έκθεση επισκέφθηκαν περίπου 100.000 επισκέπτες.

Το εκθεσιακό πρόγραμμα της Alimentaria χωρίσθηκε σε 13 τομείς: Intercarn (κρέας και προϊόντα κρέατος), Interlact (γαλακτοκομικά προϊόντα), Expoconser (κονσερβοποιημένα προϊόντα), Restaurama (υπηρεσίες εστίασης), Snacks, Μπισκότα και Ζαχαροπλαστική, Fine Foods (προϊόντα gourmet), Βιολογικά τρόφιμα, Καφές, Αρτοποιία & Ζαχαροπλαστική, Alimentaria Trends – που περιλαμβάνει τους αναπτυσσόμενους τομείς Plant-Based, Vegan Foods, Free From (τρόφιμα χωρίς αλλεργιογόνα), Functional Foods και Halal, Διεθνή περίπτερα, Lands of Spain (με εκπροσώπηση από όλες τις περιοχές της Ισπανίας), Grocery Foods και FoodTech (αφιερωμένο στον εξοπλισμό για τη βιομηχανία τροφίμων και ποτών). Επιπλέον, η Alimentaria Premium, ο πιο αποκλειστικός χώρος της έκθεσης, φιλοξένησε εννέα επιλεγμένες επιχειρήσεις υψηλής γαστρονομίας, ενώ προστέθηκε και ο νέος τομέας

Coffee, Bakery & Pastry και ο τομέας Catering in Collectivities.

Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 14 εταιρείες, οι περισσότερες από τις οποίες υποστηρίχθηκαν από τις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης, και από το Επιμελητήριο Λάρισας, με την οργανωτική μέριμνα της εταιρείας Promo Solutions.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Μαδρίτης

Διεθνής έκθεση τεχνολογίας τροφίμων ANUGA FOOD TECH - Γερμανία

Κατά το διάστημα 19-22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στην Κολωνία η διεθνής έκθεση “Anuga Food Tech”. Η εν λόγω έκθεση διοργανώνεται κάθε τρία χρόνια και έχει ως αντικείμενο την τεχνολογία παραγωγής τροφίμων.

Κεντρικό θέμα της φετινής διοργάνωσης ήταν «η υπευθυνότητα». Στις εκδηλώσεις και συζητήσεις, που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης, επιχειρήθηκε να δοθούν απαντήσεις σε θέματα όπως οι εναλλακτικές πηγές πρωτεΐνης, η διαχείριση ενέργειας και νερού, η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη. Επιπλέον, παρουσιάστηκαν νέες τεχνολογίες και ιδέες για τη βιώσιμη διαχείριση των φυσικών πόρων σε όλα τα στάδια της παραγωγής.

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν ως εκθέτες 1.307 εταιρείες από 49 χώρες. Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 6 επιχειρήσεις και το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο Εμπορίου και Βιομηχανίας. Οι επισκέπτες ανήλθαν σε 40.000, εκ των οποίων 60% από χώρες εκτός Γερμανίας.

Η επόμενη ANUGA FOOD TECH θα πραγματοποιηθεί στην Κολωνία το διάστημα 23-26.02.2027.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Ντύσσελντορφ

Εκδήλωση προβολής Γραβιέρας Νάξου ΠΟΠ - Γερμανία

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης στην Ελλάδα και τη Γερμανία για το προϊόν ΠΟΠ Γραβιέρα Νάξου», η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου και το Γραφείο ΟΕΥ Βερολίνου συνδιοργάνωσαν ειδική εκδήλωση προβολής και προώθησης της Γραβιέρας Νάξου.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα στις 24 Μαρτίου στους χώρους του Μουσείου Illuseum Berlin και διοργανώθηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Βερολίνου.

Συμμετείχαν τοπικοί εισαγωγείς, δημοσιογράφοι, γευσιγνώστες και διαμορφωτές κοινής γνώμης σε θέματα γαστρονομίας.

Λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες στην πύλη Agora.

Πηγή: Γραφείο ΟΕΥ Βερολίνου

Ευρωπαϊκή Στρατηγική “Παγκόσμιας Πύλης” - Global Gateway

 

H στρατηγική Global Gateway της Ευρωπαϊκής Ένωσης αφορά την προώθηση έξυπνων, καθαρών και ασφαλών συνδέσεων στους τομείς της ψηφιακής τεχνολογίας, της ενέργειας, των μεταφορών καθώς και την ενίσχυση των συστημάτων υγείας, εκπαίδευσης και έρευνας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Global Gateway αναμένεται να κινητοποιηθούν επενδύσεις, για έργα υποδομών, έως και 300 δισ. ευρώ.

Οι βασικοί τομείς που καλύπτει η στρατηγική είναι: κλίμα και ενέργεια, μεταφορές, υγεία, ψηφιακός τομέας, εκπαίδευση και έρευνα.

Οι γεωγραφικές περιοχές στις οποίες κατανέμονται τα έργα είναι: Αφρική, Δ. Βαλκάνια και γειτονικές με ΕΕ χώρες, Ασία, Λατινική Αμερική.

Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες εδώ.

 

Το Δελτίο Επιχειρηματικής Πληροφόρησης μπορείτε να κατεβάσετε σε μορφή pdf εδώ

exports Gefyres Ypourgeio logo 02highrez ktp 1 dark blue el exports gov